Li Blawète-Blog Walon

Li Tchanson dès Réstos-La chanson des Restos

La chanson des Restos----Li tchanson dès Rèstos 

par le Groupe "Les Enfoirés"..........mètou è walon d'l'èst pa

.....................;;;;;;;;;;;;;.....;;.....Chr.Thirion (li blawète)

 

Mi,dji fé radjoûr, 

Moi,je file un rancard,

A lès çis qui n'ont pus rin,

A ceux qui n'ont plus rien,

Sins idéolojie,spitch ou baratin, 

Sans idéologie,discours ou baratin,

On vos promètrè nin,

On vous promettra pas,

Lès todis dè grande sîze,

Les toujours du grand soir,

Mins djusse po l'ivièr,

Mins juste pour l'hiver,

A magnî èt à beûre,

A manger et à boire,

A turtos lès r'fusés d'l'adje,èt dè chomèdje, 

A tous les recalés de l'age,et du chomage,

Lès privés d'wastê,lès hinés foû dè partègje,

Les privés de gâteau,les exclus du partage,

Si nos pinsons à vos c'è-st-en fêt égoiss,

Si nous pensons à vous c'est en fait égoiste,

D'min nos noms,mutwès,grohirons li lisse.

Demain nos noms,peut-être,grossirons la liste.

 

Rèspleû,

 

Pol'djoû d'oûy,on-a pu l'dreût,

Aujourd'hui,on n'a plus le droit,

Ni d'avu faim ni d'avu freûd, 

Ni d'avoir faim ni d'avoir froid,

Passer oute li chaskeun'por lu,

Dépassé le chacun pour soi,

Qwand dji pinse à vos,dji pinse à mi. 

Quand je pense à toi je pense à moi.

Dji n'ti promète nin l'grande cîze, 

Je ne te promet pas le grand soir,

mins djusse à magnî èt à beûre,

Mais juste à manger et à boire, 

On pô d'pan ét d'tcholeûr, 

Un peu de pain et de chaleur,

D'vins lès rèstos,lès rèstos du coeur, 

Dans les restos,les restos du coeur,

Rèspleû,

Po l'djoû d'oûy on-a pus li dreût,

Ni d'avu faim,ni d'avu freûd,

 

Ôtefèye,on wardéve todis ine plèce à l'tåve,

Autrefois,on gardait toujours une place à table,

Ine tchèyire,ine sope,on cwène divin li stå,(staûve)

Une chaise,une soupe,un coin dans l'étable,

Pol'djoû d'oûy,nos påpîres,ét nos-ouh sont sèrèyes

Aujourd'hui,nos paupières,et nos portes sont fermées,

Lès ôtes sont todis,todis èn-overdôze,

Les autres sont toujours,toujours en overdose,

Dji n'a måle consyince,ça m'èspêctche nin d'dwèrmi,

Je n'ai pas mauvaise conscience,ça m'empèche pas de dormir,

Mins po tot dîre, ça gâte on pô l'gos' di mès plèzîrs,

Mais pour tout dire,ça gâche un peu l'gout de mes plaisirs,

C'èst nin vrêmint m'fåte si enn'a qui ont faim,

C'est pas vraiment ma faute si y'en a qui ont faim,

Mins ça li d'vinrè si on n'i candje rin,

 

Rèspleû

 

Dji n'a nin d'plan po t'candjî l'vèye,

Je n'ai pas de solution pour te changer la vie,

Mins si dji pou t'êdî quékès-eûres alans-y,

Mais si je peux t'aider quelques heures allons-y,

I-a bin d'ôtes mizères,trop'po in-inventère,

Il y a bien d'autres misères,trop pour un inventaire,

Mins ça s'passe chal,chal ét po'l'djoû d'oûy,

Mais ça se passe ici,ici et aujourd'hui,

 

Rèspleû

 

Dji t'promète nin l'grande sîze,

Je te promets pas le grand soir,

Mins djusse à magnî èt à beûre,

Mais juste à manger et à boire,

On pô d'pan ét d'tchloleûr,

Un peu de pain et de chaleur,

D'vins lès rèstos,lès rèstos dè cour,

Dans les restos,les restos du coeur.

Po l'djoû d'oûy,on n'a pus li dreût,

Ni d'avu faim ni d'avu freûd,

Passer oute li chaskeun' por lu,

Dépassé le chacun pour soi,

Qwand dji pinse à vos twè dji pinse à mi,

Quand je pense a toi je pense à moi,

 

Li tchanson èst foû...(La chanson est finie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



09/07/2014
0 Poster un commentaire